Skip to content
Sport

Afacerile Club Med, valori-record în prima jumătate a anului 2016

Sezonul vacanțelor de iarnă a dus profitul Club Med la valori-record față de anii precedenți. Astfel, profitul brut a ajuns la 100 de milioane de euro, în creștere față de anul trecut cu 36%, iar numărul clienților s-a majorat cu 6%, cea mai puternică creștere din ultimii 10 ani.

Cifra de afaceri din sezonul de iarnă a tur-operatorului Club Med a ajuns la un volum de 821 milioane de euro, fiind mai mare cu 3,6% față de anul precedent, potrivit unui comunicat trimis, joi, PSnews.ro.

Aceste valori poziționează Club Med ca lider pe piața de vacanțe de iarnă premium în regiunile alpine din Franța și Elveția. Compania a reușit să atingă un grad de ocupare de 90% în facilitățile de cazare pe care le deține. Performanțele financiare remarcabile ale Club Med au fost susținute și de vânzările foarte bune de vacanțe în destinații exotice, cum ar fi Maldive sau Republica Dominicană.

Pentru a susține această dezvoltare, Club Med își propune ca în următorii 5 ani să investească, împreună cu partenerii săi din zona de dezvoltare imobiliară aproximativ 300 de milioane de euro în trei noi capacități turistice de lux în regiunile alpine ale Franței precum și în două complexe turistice pe riviera franceză.

Obiectivul declarat al Club Med este ca în orizontul de timp 2021 cifra de afaceri să atingă un miliard de euro.

”Atenția pe care o acordăm fiecărui client și experiențele de vacanță pe care le oferim ne consolidează poziția de lider la nivel mondial pe segmentul de vacanțe premium all inclusive cu rafinamentul specific francez”, a declarat Henri Giscard d’Estaing, CEO-ul Club Med şi fiul lui Valéry Giscard d’Estaing (cel care a fost preşedintele Franţei între 1974 şi 1981).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *