Skip to content
București Știri locale

Bucureşti: După scandalul telefoanelor la care nu răspundea nimeni, Direcţia de Sănătate Publică poate prelua 500 de apeluri zilnic

Inquam Photos/George Călin

La o săptămână după experimentul făcut de Digi24, în prezența lui Raed Arafat, DSP București anunță că are, începânde de joi, un nou call center, cu o capacitate de reacție la 500 de apeluri pe zi. Direcția de Sănătate Publică a Capitalei a fost reclamată în permanență de locuitorii Bucureștiului pentru faptul că este practic imposibil ca cineva care are nevoie de îndrumare în timpul pandemiei de Covid să primească informații sau ajutor de la angajații instituției.

Vinerea trecută, jurnaliștii  au sunat timp de jumătate de oră la toate numerele de telefon ale DSP București, fără ca cineva să le răspundă. După 30 de minute a răspuns un angajat al instituției, care s-a plâns de lipsa resurselor umane. Ulterior acestui incident, Florentina Iacobi, director adjunct al DSP, a confirmat că a primit ordinul pentru detașarea a 90 de medici care lucrau în cabinetele școlare și a 13 medici epidemiologi.

Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București anunță că are acum un call center la care bucureștenii pot suna atunci când vor informații privind pandemia de coronavirus, dar pot fi și îndrumați sau sfătuiți cu privire la infectarea cu virusului SARS CoV 2.

Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 08.00- 22.00 de luni până duminică. Estimarea inițială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant,având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS CoV-2.

Acest call center este un sprijin important pentru protecția și sănătatea bucureștenilor dar, în același timp, reprezintă și un ajutor în preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în București. Încurajez orice persoană care are nevoie de informații sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB Call Center-ul din cadrul Direcției de Sănătate publică București a fost înființat cu sprijinul Guvernului României, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *