Varianta cu sistem hibrid de propulsie a modelului Jogger are, în România, un preț de bază de 23.750 de euro, modelul devenind astfel cel mai scump din întreaga gamă. Producătorul român Automobile Dacia a anunțat prețurile modelului Jogger Hybrid pentru piața din România.
Cea mai accesibilă versiune Jogger Hybrid este Expression, cu cinci locuri, care are un preț de bază de 23.750 de euro, potrivit Dacia.
La acest preț pot fi adăugate ca dotări opționale patru culori care costă 460 de euro, cardulpentru acces „mâini libere” (200 de euro), Media Nav cu ecran de opt inchi, navigație, șase difuzoare și pachetul cu hărți (300 de euro), scaune față încălzite (150 de euro) și aer condiționat cureglare automată (200 de euro).
Pentru varianta Expression cu șapte locuri, prețul de catalog este de 24.650 de euro.Având nivelul de echipare Extreme și cu cinci locuri, Dacia Jogger Hybrid costă minimum24.600 de euro. Îi mai pot fi adăugate culorile metalizate (460 de euro), pachetul „City” cusenzor de unghi „mort” și de parcare (200 de euro), Media Nav cu ecran de opt inchi,navigație, șase difuzoare și pachetul cu hărți (300 de euro) și scaune față încălzite (150 deeuro).
Aceeași versiune, dar cu șapte locuri, are un preț de minimum 25.500 de euro.
Cu toate opționalele disponibile adăugate, prețul modelului Dacia Jogger Hybrid urcă la 26.610euro.
Dacia a decis să deschidă comenzile pentru noul Jogger Hybrid în ianuarie 2023. Cei care comandă acum primul model Dacia cu sistem hibrid de propulsie vor primi mașina în martie 2023,potrivit Economica.net.
Vehiculul oferă o putere combinată de 140 CPDacia Jogger Hybrid 140 preia sistemul de propulsie de la modele Renault deja existente pepiață și inaugurează motorizarea hibridă în gama Dacia oferind o putere combinată de 140 CP.
Ansamblul de propulsie este alcătuit dintr-un motor pe benzină cu patru cilindri de1.6l și 90 CP, din două motoare electrice (un motor de 50 CP și un demaror/generator deînaltă tensiune) și o cutie de viteze automată electrificată, cu patru trepte dedicateblocului termic și alte două celui electric. Această tehnologie combinată este posibilă datorită absenței ambreiajului.
Oferă posibilitatea de a rula în oraș în mod 100% electric până la 80% din timpFrânarea regenerativă, capacitatea înaltă de recuperare a energiei, caracteristică bateriilorde 1,2 kWh (230V), la care se adaugă randamentul cutiei automate, oferă posibilitatea de arula în oraș în mod 100% electric până la 80% din timp. precum și un consum cu până la 40% mai redusfață de un motor termic echivalent în ciclu urban, fără schimbarea stilului de șofat.
Tracțiunea 100% electrică din momentul demarajului și transmisia automată oferă modelului Jogger un confort ridicat în utilizare. Bateria se încarcă în mers în etapele de frânare șide decelerare. Autonomia versiunii Jogger Hybrid 140 este de peste 900 km (în ciclu mixtomologat WLTP). Bateria de tracțiune dispune de o garanție de opt ani sau 160.000km.În modul de funcționare „B” („Brake”), cutia de viteze automată cu care este echipat Jogger Hybrid 140 permite amplificarea frânării regenerative și creșterea eficienței frânei demotor. Acest mod asigură un nivel mai ridicat al recuperării de energie și un plus de confort lavolan în traficul urban.
Afișajul de bord specific al versiunii Hybrid 140 integrează informații esențiale precumnivelul de încărcare al bateriei de tracțiune, autonomia rămasă sau transferul de energie. Pentru un plus de confort, Jogger HYBRID 140 dispune, în echiparea de serie, de frână de parcare electrică și de oconsolă centrală înaltă cu spațiu de depozitare închis și cotieră.
