Skip to content
Societate

Hidroelectrica, nouă promisiune pentru cei 500.000 de clienți casnici

Facebook Hidroelectrica

Hidroelectica a anunțat că mult așteptatele aplicații mobile sunt în curs de dezvoltare acum și că ele vor fi disponibile “în curând” pentru clienți.

Iată anunțul făcut de Hidroelectrica pe pagina de Facebook a companiei:

Stimați clienți,

Aplicațiile destinare clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă.

Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri”.

Hidroelectrica a vrut încă de anul trecut să lanseze aplicația mobilă pentru clienți, dar lucrurile au fost amânate pentru că firma a achiziționat noi softuri. Înaintea promisiunii de acum, cum că aplicațiile vor fi finalizate “în curând”, oficialii Hidroelectrica au mai vorbit despre lansarea aplicațiilor mobile în luna ianuarie, notează economica.net.

Hidroelectrica a anunțat în decembrie 2022 că a implementat noul sistem informatic de facturare, care integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor. Compania a început însă să trimită facturile restante, unele și de la începutul verii trecute, abia la finalul lunii trecute, iar conducerea companiei a spus că facturile vor fi emise într-un ritm de două pe lună. Clienții au și posibilitatea plății eșalonate a facturilor, dacă doresc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *