RATB a facut sămbătă anunțul. Călătorii vor avea o surpriză.
Astfel, operatorul de transport bucureștean lansează, începând de sâmbătă, 9 aprilie 2016, un nou serviciu de informare, prin care călătorii care urmăresc contul de Twitter al Regiei vor cunoaşte în timp util toate modificările de trasee, întârzierile sau blocajele în trafic ale vehiculelor RATB şi pot opta pentru utilizarea unor rute sau mijloace de transport alternative, potrivit Realitatea.net
Pentru aceasta, călătorii trebuie să urmărească mesajele trimise de pe contul de Twitter al RATB@Clienti_ratb (adresa de Internet http://twitter.com/Clienti_ratb).
Mai mult, RATB a mai creat un cont de Twitter (http://twitter.com/RATB_), destinat instituţiilor, companiilor sau organizaţiilor interesate de activitatea Regiei.
Totodată, tot de la 9 aprilie, operatorul bucureştean de transport va lansa pe website-ul propriu secţiunea de dezbateri intitulată Forum (www.ratb.ro/forum), unde cei interesaţi se pot înscrie şi pot transmite mesaje, sugestii sau pot discuta diverse subiecte. Forumul va fi, totodată, o platformă importantă de dezbatere publică a deciziilor pe care RATB le va lua.
