USR a început o campanie plătită privitoare la „Afacerea Iohannis-BMW”, după cum chiar liderul partidului, Cătălin Drulă, o numește.
Vineri, 21 octombrie, Cătălin Drulă a lansat noi acuzații la adresa ministrului de Interne, Lucian Bode și la cea a Poliției Române, cu privire la achiziție de autospeciale BMW. În realitate, atât Ministerul Transporturilor (MT), la acea dată (n.r. – 5 iulie 2021) condus de Cătălin Drulă, cât și Direcția Generală Organismul Intermediar pentru Transport (DG OIT), instituție aflată în subordinea MT, au avizat demararea achiziției. Duminică, 23 octombrie, Cătălin Drulă și-a promovat postarea făcută vineri, 21 octombrie, pe Facebook. Postarea apare ca fiind plătită de Uniunea Salvați România.
Conform datelor consultate de Bugetul.ro, USR a pompat peste 15.000 de lei în postarea lui Drulă referitoare la achiziția de mașini făcută de Poliția Română de la Automobile Bavaria.
După cum se poate observa în capturi, Uniunea Salvați România a plătit 8 reclame pe Facebook, cu postarea liderului său de partid. Astfel, pentru o primă reclamă, USR a cheltuit între 1.500 și 2.000 de lei. Aceasta ar trebui să ajungă la 500.000-1 milion de persoane.
Pentru alte 5 reclame cu postarea lui Drulă, Uniunea Salvați România a cheltuit între 10.000 și 15.000 de lei, audiența fiind de peste 1 milion de persoane. Apoi, USR-ul lui Drulă a plătit încă două astfel de reclame, cheltuind între 3.500 și 4.000 de lei.

Citește articolul integral AICI.
