Skip to content
Societate

Zeci de pasageri Wizz Air și-au stricat sărbătorile după ce nu au mai avut loc în avion. Ce spune compania

facebook wizz air

Zeci de persoane nu au putut să plece spre Germania în prima zi de Paște, astfel că au rămas pe Aeroportul Otopeni. Cei 60 de oameni acuză compania aeriană WizzAir că au vândut mai multe bilete decât locurile disponibile.

Cu toate acestea, compania neagă acuzațiile și susține că, din cauza unei probleme tehnice, aeronava care trebuia să decoleze inițial a fost schimbată cu una mai mică. Unui pasager i s-a făcut rău după ce a aflat de amânarea cursei și a avut nevoie de intervenția medicilor.

Pentru cursa spre Germania din prima zi de Paște, WizzAir a vândut 180 de bilete, însă 60 de oameni au rămas la sol.

„Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată”, a declarat un om rămas pe Aeroportul Otopeni, conform Digi24.

„Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n-am apucat să urc”, spune un bărbat.

„Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală”, a transmis compania.

Wizz Air anunță că păgubiții vor putea să-și reprogrameze zborul sau să ceară rambursarea banilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *