Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Târgu Mureş va funcţiona pe B-dul Pandurilor, nr. 42, transmite un comunicat publicat, miercuri, pe site-ul E.On Energie România.
- Activitatea din actuala locaţie situată pe str. Gheorghe Doja, nr. 64-68, se va încheia vineri, 11 decembrie, aceasta urmând să se desfăşoare exclusiv în noul spaţiu;
- Suprafaţa noului sediu al centrului este cu aproximativ 60% mai mare decât cea actuală;
Noul Centru de Relaţii Clienţi va funcţiona la parterul unui imobil modern situat pe B-dul Pandurilor, nr.42, din Târgu Mureş şi va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.
În cadrul centrului, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile.
De asemenea, ca alternativă la Centrul de Relaţii Clienţi recomandăm consumatorilor noştri să acceseze cu încredere unul dintre următoarele canale de comunicare:
- telefonic, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabile gratuit, din orice reţea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
- prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
- pe fax, la numărul: 0265 200 367;
- prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.
Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii care permit accesul la factura electronică, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (în cazul în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gazele naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.
În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului de canale de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, ZebraPay și M-Pesa.

As dori o programare pentru a încheia un nou contract cu dumneavoastra
Ma interesează sa vorbesc cu cineva … fizic fata în fata despre facturile mele . Am obosit sa vorbesc cu un robot . Doresc sa știu unde pot suna sa vorbesc cu o persoana din cadrul instituției sau cum pot face o programare la unul din birourile relații cu clientii
Bună ziua.Am făcut o sesizare în urma cu câteva luni în legătură cu o somație pe care o tot primesc la adresa mea.Mentionez ca în sesizare se specifica neplata unei facturi din luna august 2020 pentru nu știu ce fel de servicii făcute de eon asist compet.Eu plățile către eon le fac on-line și nu datorez nimic la aceasta data(august 2020)totuși am achitat acea factura pentru ca ma amenință cu executarea.Va rog verificați dumneavoastră despre ce este vorba.Punctul de facturare este pe numele Ciobanu Florin Bulevardul Roman Muşat bl 25 sc b ap31.Este a 2 a oara cind ma adresez dumneavoastră. Sper ca de data asta sa primesc răspuns.Cu respect Florin Ciobanu.
Bună ziua, de câteva luni primesc somație pentru serviciile prestate de eon.asist, am introdus codul de încasare și adresa este cu totul pe alta adresa, o sa o plătesc dar vreau sa știu care este problema, sper sa ma ajutați, mulțumesc!
Bună ziua, de câteva luni primesc somație pentru serviciile prestate de eon.asist, am introdus codul de încasare și adresa este cu totul alta decât a mea , o sa o plătesc dar vreau sa știu care este problema, sper sa ma ajutați, mulțumesc!
Am dori să cer o explicație personală de la serviciu clienți pentru că de mai bine de un an dau nr prin telefon dar cînd răspunde robotul adresa e corectă dar numele soțului este schimbat .Mi arată că sunt în teleconferință cu a treia persoană vreau un răspuns pe nr acesta de telefon.
la data de22.06.2021 am primit factura seria MS EON nr.130012o93918 unde apare la codul de bare -69,83 lei,doresc ca respectiva să îmi fie trimisa prin mandat poștal la adresa POPESCU CORNELIU str.VICTOR BABEȘ,bloc 10,sc.A,,ap.16,municipiu ONEȘTI,,cod poștal 601119,jud.BACĂU.ÎNTRU CĂT AM ADERAT LA E.ON DUO ASSIST PRO SUMA DE 69,83 LEI SĂ ÎMI FIE VIRATĂ LA NOUA ADRESĂ -cod încasare 9900165823,cod client 1000820130 ÎN CAZ DE NU SE POATE TRIMITE PRIN MANDAT POȘTAL.
27 AUG.2021. MULȚUMESC.CU STIMĂ ȘI RESPECT POPESCU CORNELIU.