Nunta lui George Simion, dată detaliat de România TV a făcut din acest canal cel mai urmărit post după media pe toată ziua, în ţară şi la oraşe. Nu şi pe publicul comercial, pentru că o bună parte din public a fost în vârstă.
Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus).
Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani, scrie Pagina de Media.
Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani. Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1.
Structura publicului naţional pe grupe de vârstă, în ziua nunţii lui Simion poate fi văzută pe Pagina de media.
