Preşedintele PSD, Victor Ponta, a dezvăluit, sâmbătă, la reuniunea femeilor din partid, care sunt acuzaţiile care l-au durut cel mai mult. Ponta spune că faptul că „minciuna” conform căreia i s-ar fi adresat cu „Fă, Doina!” ministrului Doina Pană l-a afectat cel mai tare în 2014.
„M-a întrebat acelaşi jurnalist şi ce m-a făcut să sufăr cel mai tare şi poate o să fiţi uimite: acel moment în care – bine, nu era deloc adevărat, dar ce contează – când i-am spus „Fă, Doina” colegei noastre Doina Pană. Cred că a fost, de departe, minciuna care m-a afectat cel mai tare” a declarat Victor Ponta.
Liderul PSD a mai precizat că dacă s-ar fi adresat în acest mod colegei sale Doina Pană ar fi fost, cu siguranţă, certat de soţia sa, Daciana, şi de mama sa. „Am foarte multe defecte, dar niciodată sper că nu am jignit sau nu m-am adresat nerespectuos la adresa vreunei femei. Dacă aş fi făcut-o, înainte să mă sancţioneze Daciana, ar fi făcut-o mama cu siguranţă, că ea e mai rapidă în reacţii”, a completat Victor Ponta.
Victor Ponta, vicepremierul Liviu Dragnea şi ministrul delegat pentru Ape, Doina Pană, au mers, în aprilie 2014, în localitatea Beiu, judeţul Teleorman, unde au vizitat mai multe zone inundate şi au discutat cu oamenii. Presa a relatat, atunci, că, la Beiu (Teleorman), premierul i s-ar fi adresat ministrului Doina Pană spunând: „Tu ce faci, fă, Doina, aici? Aveai chef de nişte inundaţii?”.
Ulterior, premierul Victor Ponta a reacţionat şi a declarat nu i s-a adresat Doinei Pană cu termenul de „fă”.

fa doino……. a uitat vonta piorel minciunel ca ” se exista” faisbuk ….?!
https://www.youtube.com/watch?v=eQW4HMO2C-A
CFR Călători a înregistrat pierderi de 408 milioane lei în 2013, conform datelor de la Ministerul Finanţelor.
Cine a condus aceasta societate in 2013 ?
Ati ghicit, managerul „smart” Dorobantu Valentin numit in functie de puscariasul Fenechiu Relu.
Astfel, fara nicio justificare, Valentin Dorobantu a anulat cele mai rentabile curse, in frunte cu cea a trenului nr. 1631, care venea de la Constanta si pleca la ora 20.30 din Bucuresti Nord pentru a ajunge, a doua zi, la ora 09.06, la Oradea Vest.
Este vorba despre cea mai profitabila cursa din istoria CFR, pe care insa Dorobantu a sters-o din mersul trenurilor, la fel cum a procedat si in alte aproape 200 de situatii similare.
Iar toate aceste trasee la care a renuntat managerul CFR Calatori au intrat imediat in portofoliul operatorilor pivati.
Mai mult insa, „bonus” la aceste cadouri de milioane de euro facute cu nonsalanta de Dorobantu, firmele de casa ale puscariasului Fenechiu au primit si o gramada de bani de la stat.
Pentru ca statul acorda subventii generoase pe fiecare kilometru pentru transportul feroviar pe mai multe rute.
Astfel ca in timp ce compania de stat, CFR CALATORI , este bagata fortat in faliment, tot statul subventioneaza, din bani publici, cursele operatorilor privati.
Cine a comtinuat devalizarea CFR CALATORI ?
Ati ghicit , Secara Vasile , care „dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala.
NU VA CRAPA OBRAZUL ???
Ce a urmat ?
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !!!
DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ?
DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ?