Eurodeputatul PNL spune că, pentru 2021, a fost alocat un buget de 182,9 milioane euro pentru promovarea agroalimentării UE în interiorul și în afara UE. Potrivit liberalului, suma propusă include programe de promovare pentru: produsele ecologice, agricultura durabilă, promovarea fructelor și legumelor în contextul unei diete echilibrate, dar și pentru programe de promovare în țări în afara UE, precum Coreea de Sud, Japonia, Mexic și Canada.
”În plus, se dorește ca programele să informeze consumatorii cu privire la diferitele scheme de calitate ale UE, să promoveze standardele ridicate de siguranță și calitate ale UE, dar și diversitatea și autenticitatea produselor europene”, scrie europarlamentarul pe pagina sa de Facebook.
De asemenea, Daniel Buda amintește acțiunile de informare pentru promovarea produselor agricole, menite pentru a spori competitivitatea sectorului agricol al Uniunii.
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a publicat pe site-ul instituției informații referitoare la măsura de promovare a produselor agricole pe piața internă și în țările terțe, formularul de cerere, dar și ghidul aferent programului de promovare a produselor agricole. Vă invit să urmăriți informațiile publicate de APIA, accesând următorul link: http://www.apia.org.ro/…/promovare-produse-agricole-si… „

