Skip to content
Politică

Află cum se modernizează Poșta Română și își restructurează serviciile

Află cum se modernizează Poșta Română și își restructurează serviciile

București, 23 octombrie 2015 — Compania Națională Poșta Română a implementat o nouă platformă web, care permite expedierea de bani, plata online și acces mai rapid la informațiile de interes pentru clienți. Prin www.posta-romana.ro, utilizatorii au acum la dispoziție servicii e-poștale noi și îmbunătățite față de versiunea inițială a site-ului.

Astfel, clienții Poștei Române pot să trimită bani online, de acasă, prin e-mandat. În acest scop, pe noul site a fost integrată o platformă de plăți electronice oferită de BCR, în parteneriat cu euplatesc.ro. De asemenea, utilizatorii pot să își facă abonamente la publicațiile favorite, prin intermediul unui magazin virtual (catalog de presă), dar și să completeze, direct pe site, formularele de care au nevoie.

‘Noul site al Poștei Române este un proiect strategic și a vizat, în principal, deschiderea unui punct de acces online pentru serviciile poștale, dar și reorganizarea informației. Structura platformei a fost gândită în așa fel încât utilizatorul să ajungă în maximum 3 clickuri oriunde pe site, către orice categorie de servicii. În plus, clienții care vor să economisească timp pot trimite bani chiar din fața calculatorului, permițând destinatarului să-i primească direct acasă, de la poștaș’, a declarat Irina Purcaru, Directorul Direcției Operațiuni și Relații Comerciale la Poșta Română, potrivit Agerpres.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *