Ionuț Moșteanu este unul dintre liderii vocali ai Uniunii Salvați România (USR), fiind și purtătorul de cuvânt al partidului. Alături de Cătălin Drulă și Cristian Ghinea, Moșteanu ar reprezenta, practic, noua imagine tricefală a acestui partid.
În recentul scandal politic declanșat de USR – referitor la achiziția de mașini BMW pentru Poliție -, Ionuț Moșteanu a adoptat o poziție foarte discretă, vârful de lance al atacului politic împotriva Ministerului de Interne fiind Cătălin Drulă.
Sursele Gândul spun, însă, că Drulă era cel care avea toate motivele pentru a declanșa ”atacul”, și asta pentru că el – ministru al Transporturilor la acea vreme – fusese cel care semnase contractul de finanțare și anexele tehnice ale achiziției de mașini pentru Poliție. În consecință, Cătălin Drulă nu ar fi încercat, de fapt, decât să își ”ascundă responsabilitatea”.
”Cătălin Drulă a încercat, astfel, să-și ascundă responsabilitatea, mizând pe justificarea că nu are nimic de ascuns din moment ce el a declanșat atacul politic. Săptămâni întregi, Drulă a omis să spună că este semnatarul celui mai important document al procedurii de achiziție”, au declarat sursele Gândul.
BMW Group Romania, client al companiei conduse de soția lui Ionuț Moșteanu
Ionuț Moșteanu, pe de altă parte, a omis să spună că – alături de soția sa – coordonează activitatea unei companii care are legături chiar cu BMW Group România.
Soția lui Ionuț Moșteanu – Cristina-Victoria Moșteanu – este administrator al companiei Total Branding Partners SRL, alături de Vlad Andrei Șerbulea. În același timp, asociat unic al acestei companii este chiar Ionuț Moșteanu, purtătorul de cuvânt al USR. Vlad Andrei Șerbulea este, totodată, și asociat unic / administrator la Share Media & Events SRL.
Citește articolul integral AICI.
