Skip to content
Politică

Descoperirea incredibilă a procurorilor DNA. Cum s-au fraudat voturile pentru demiterea lui Băsescu din 2012

Descoperirea incredibilă a procurorilor DNA. Cum s-au fraudat voturile pentru demiterea lui Băsescu din 2012.

Astfel, potrivit procurorilor DNA, fraudarea masivă a votului la referendumul din 29 iulie, pentru demiterea lui Traian Băsescu, a fost posibilă doar ajutorul unui sistem informatic creat în acest scop, informează B1.ro

Mai mult, sursele citate susțin că, pentru fraudare, USL a folosit un call-center -1855. Prin acesta se permitea schimburile de mesaje tip SMS, în timp real, între mii de utilizatori. Aceasta ar fi fost calea prin care s-ar fi transmis ordine ilegale, susţin jurnaliştii.

Totodată, secretul votului, cine a votat „DA” sau „NU” a fost violat de 4.400 de ori, conform SMS-urilor de la 1855. Tot prin acest call-center au fost transmise mesaje în vederea luării de măsuri nelegale pentru creşterea artificială a numărului de votanţi în secţiile deficitare.

O estimare a voturilor fraudate, fără să punem la socoteală dosarele de la parchetele normale, ar indica o cifră de aproximativ 1,5 milioane.

3 comentarii la “Descoperirea incredibilă a procurorilor DNA. Cum s-au fraudat voturile pentru demiterea lui Băsescu din 2012

  1. Deci Monica Macovei avea dreptate atunci cind afirma ca s-au fraudat aproximaiv 2 milioane de voturi,NU!!!???Pentru aceasta frauda,care s-ar putea regasi si la alte alegeri,dl.Dragnea ar trebui condamnat la cel putin 10 ani de puscarie!!!

  2. si cum exact a fost facuta aceasta estimare de 1,5 milioane voturi falsificate enuntata in articol? printr-un call center si sms-uri trimise de la 1855 nu se falsifica fizic niciun buletin de vot. articolul vorbeste de 4400 violari ale secretului votului si de sms-uri transmise intre mii de persoane, apoi arunca pur si simplu cifra de 1,5 milioane voturi fraudate – deci un milion jumatate de buletine de vot „inventate”, „modificate”, „numarate” sau depuse de persoane aduse cu forta la vot – dar, cu toate astea, in articol se scrie doar despre transmitere de „ordine” prin sms si atat… o ciorba care prinde la public veche de 4 ani, reincalzita si pusa pe masa spre a fi servita de consumatorii de senzational… se poate sa avem jurnalism profesionist si nu propaganda?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *