Un cuplu din Anglia a zburat 15 ore și la aterizare s-a trezit tot acasă. Cei doi soți ar fi trebuit să zboare mai puțin de 4 ore până în Madeira, acolo unde și-au rezervat vacanța, însă călătoria mult dorită s-a dovedit a fi una de coșmar.
Mark și Caroline Gittins au decolat de pe aeroportul Gatwick și au plecat spre insula portugheză, unde și-au plănuit să sărbătorească și cea de-a 60-a aniversare a bărbatului. Cuplul a zburat timp de 15 ore și la finalul lor erau tot la Gatwick. Din cauza vântului puternic, zborul lor EasyJet de la începutul săptămânii a fost deviat spre Tenerife. Pasagerii au fost duși în Anglia după ce au petrecut două ore în avion.
„A petrece 15 ore de călătorie, iar destinația să fie de fapt propria ta casă, este total suprarealist. Suntem în stare de șoc”, a declarat Mark Gittins pentru BBC.
De asemenea, EasyJet și-a cerut scuze pentru neplăceri și a transmis că a pus pe primul loc siguranța pasagerilor și a echipajului, informează BBC.
Cei doi soți au ajuns pe Gatwick la 3:40, luni dimineața, pentru check-in. Cu toate că zborul lor a fost întârziat cu aproximativ o oră, au plecat la drum, iar la începutul zborului, pasagerii au fost informați că în Madeira vântul bătea puternic. Căpitanul le-a spus că speră că vremea se va potoli, însă după câteva ore, s-a anunțat că avionul este deviat spre Tenerife, din cauza condițiilor meteo.
„Nu am fost prea îngrijorați, ni s-a spus că acest lucru nu este neobișnuit și că probabil vom sta la sol în Tenerife câteva ore, după care vom pleca spre Madeira”, a spus Gittins.
Dezamăgiți de compania aeriană low-cost EasyJet
Avionul a decolat din nou, dar nu spre Madeira, ci spre Gatwick, unde a aterizat la ora 18:00 în acea zi. Mark Gittins susține că are „o problemă majoră” legată de modul în care EasyJet i-a tratat pe drumul de întoarcere în Marea Britanie.
„Cea mai mare problemă este legată de toate promisiunile false ale companiei aeriene. În zborul de întoarcere, căpitanul și însoțitorii ne-au tot liniștit, spunând că vor rezolva problema cu zboruri alternative, cazare, tichete de mâncare și că ne vor duce negreșit în Madeira, dar asta nu s-a întâmplat. Ne-au lăsat la Gatwick fără nicio informație”, a transmis bărbatul.
Mark și Caroline Gittins și-au recuperat banii de la firma de turism prin care și-au rezervat vacanța, însă au transmis că sunt complet dezamăgiți de EasyJet și de felul în care a tratat problema compania.
„Nu trebuia să le promită oamenilor că vor ajunge la destinație a doua zi, să le ofere false speranțe”, a mai adăugat Mark.
