Skip to content
Externe

Doi soți au zburat 15 ore și la aterizare s-au trezit tot acasă: „Suntem în stare de șoc”

Un cuplu din Anglia a zburat 15 ore și la aterizare s-a trezit tot acasă. Cei doi soți ar fi trebuit să zboare mai puțin de 4 ore până în Madeira, acolo unde și-au rezervat vacanța, însă călătoria mult dorită s-a dovedit a fi una de coșmar.

Mark și Caroline Gittins au decolat de pe aeroportul Gatwick și au plecat spre insula portugheză, unde și-au plănuit să sărbătorească și cea de-a 60-a aniversare a bărbatului. Cuplul a zburat timp de 15 ore și la finalul lor erau tot la Gatwick. Din cauza vântului puternic, zborul lor EasyJet de la începutul săptămânii a fost deviat spre Tenerife. Pasagerii au fost duși în Anglia după ce au petrecut două ore în avion.

A petrece 15 ore de călătorie, iar destinația să fie de fapt propria ta casă, este total suprarealist. Suntem în stare de șoc”, a declarat Mark Gittins pentru BBC.

De asemenea, EasyJet și-a cerut scuze pentru neplăceri și a transmis că a pus pe primul loc siguranța pasagerilor și a echipajului, informează BBC.

Cei doi soți au ajuns pe Gatwick la 3:40, luni dimineața, pentru check-in. Cu toate că zborul lor a fost întârziat cu aproximativ o oră, au plecat la drum, iar la începutul zborului, pasagerii au fost informați că în Madeira vântul bătea puternic. Căpitanul le-a spus că speră că vremea se va potoli, însă după câteva ore, s-a anunțat că avionul este deviat spre Tenerife, din cauza condițiilor meteo.

Nu am fost prea îngrijorați, ni s-a spus că acest lucru nu este neobișnuit și că probabil vom sta la sol în Tenerife câteva ore, după care vom pleca spre Madeira”, a spus Gittins.

Dezamăgiți de compania aeriană low-cost EasyJet

Avionul a decolat din nou, dar nu spre Madeira, ci spre Gatwick, unde a aterizat la ora 18:00 în acea zi. Mark Gittins susține că are „o problemă majoră” legată de modul în care EasyJet i-a tratat pe drumul de întoarcere în Marea Britanie.

Cea mai mare problemă este legată de toate promisiunile false ale companiei aeriene. În zborul de întoarcere, căpitanul și însoțitorii ne-au tot liniștit, spunând că vor rezolva problema cu zboruri alternative, cazare, tichete de mâncare și că ne vor duce negreșit în Madeira, dar asta nu s-a întâmplat. Ne-au lăsat la Gatwick fără nicio informație”, a transmis bărbatul.

Mark și Caroline Gittins și-au recuperat banii de la firma de turism prin care și-au rezervat vacanța, însă au transmis că sunt complet dezamăgiți de EasyJet și de felul în care a tratat problema compania.

Nu trebuia să le promită oamenilor că vor ajunge la destinație a doua zi, să le ofere false speranțe”, a mai adăugat Mark.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *