Skip to content
Politică

Mediastandard.ro avertizează asupra capcanelor: nu doar știri false, ci și pseudo-reclame

aplicatii telefon smartphone bmnews.one

Site-ul Mediastandard.ro avertizează asupra capcanelor din spațiul public: putem întâlni nu doar știri false, ci și pseudo-reclame. Vedeți mai jos despre ce este vorba.

Un val de reclame pretins a fi din partea Lidl România a asaltat telefoanele mobile ale multor români în urmă cu mai puțin de o lună. Astfel, mulți naivi au crezut, realmente, că lanțul de magazine oferă vouchere de cumpărături în valoare de 500 de RON cu ocazia aniversării aniversării a 11 ani de existență. Mai mult: unii dintre ei le-au trimis și prietenilor, sperând ca prin acest gest să le provoace o bucurie. Totuși, s-a dovedit că reclama era un fals ordinar, chiar compania Lidl venind să dezmintă acest lucru.

Acest eveniment a atras atenția însă asupra unui fenomen încă insuficient conștientizat la nivelul opiniei publice la momentul respectiv, dar care între timp a căpătat amploare. Este vorba despre enomenul reclamelor false și al promoțiilor mincinoase, care induc cumpărătorii de bună-credință în eroare cu oferte fie inexistente, fie pur și simplu fanteziste, care nu au acoperire în realitate. Doar că acest trend era departe de a se limita la Whatsapp.

Citiți mai multe AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *