Skip to content
Politică

România rămâne mereu surprinzătoare: Peste 400.000 de euro cheltuiţi pentru un site de promovare turistică a ţării

mae.ro

Ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat marți un nou program de promovare turistică, care va costa în total 1,5 milioane de euro. Banii se vor duce la o agenție de publicitate, la influenceri, media online și televiziunile din Germania și Marea Britanie.

Un nou program de promovare turistică a României, în valoare de 1,5 milioane euro, a fost anunțat marți de Ministrul Antreprenoriatului și Turismului Daniel Cadariu a anunțat marți.

Acesta a menționat că aproape o treime din sumă, respectiv 409.000 euro, vor fi folosiți doar pentru dezvoltarea unui site de promovare.

Prin intermediul unei agenții de publicitate vor fi angajați influenceri care să promoveze călătoriile în România britanicilor și germanilor. Pentru asta, bugetul alocat este de 250.000 de euro, scrie antena3.ro.

Turismul românesc va fi promovat cu 627.000 de euro la televiziunile și media online din Germania și Marea Britanie, care furnizează cei mai mulți turiști străini în România.

Pentru promovare internă vor fi alocați 200.000 de euro. Ministrul a avansat și ideea refolosirii brandului turistic național, măsură asupra căreia se vor pronunța ministerul și reprezentanții industriei de resort. El a spus că brandul turistic ar putea fi îmbunătățit sau schimbat.

Amintim că frunza din brandul de turism al României a costat 900.000 de euro în timpul mandatului Elenei Udrea la șefia Ministerului Turismului, în 2010, deși mai multe publicații au spus că putea fi achiziționată doar cu 250 de euro. În total, în acea campanie s-au folosit 20 de milioane de euro.

1 comentariu la “România rămâne mereu surprinzătoare: Peste 400.000 de euro cheltuiţi pentru un site de promovare turistică a ţării

  1. Mare parte din acești bani se irosesc atât timp cât agențiile de turism din România nu vor elabora și vinde pachete de servicii turistice cu destinația România. Asta ar trebui să facă Ministerul Antreprenoriatului și Turismului împreună cu Asociația Națională a Agențiilor de Turism!!!
    Nu are nici un sens să promovezi doar elemente de potențial turistic, fie el natural sau antropic….
    De asemenea, investiția în formarea tinerilor pentru ocupații specifice turismului, ar fi esențială!
    Și lista poate continua….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *