Cea mai mare platformă de internet din India dedicată rezervărilor la restaurant și livrării de produse alimentare, Zomato, a anunțat joi furtul de date cu caracter personal a 17 milioane de utilizatori, într-o masivă operațiune de piratare cibernetică, informează France Presse.
În urma atacului cibernetic hackerii au reușit să obțină nume, adrese de e-mail și parole criptate ale acestor clienți, însă compania a dat asigurări că acești hackeri nu dispun de chei de decriptare a acestor parole.
Gunjan Patidar, manager IT la Zomato, spune că informațiile financiare ale clienților erau stocate într-o bază de date separată care nu a fost afectată de acest atac și, prin urmare, acestea nu sunt compromise.
‘‘Nu a fost furată nicio informație referitoare la plăți”, a declarat el într-un comunicat difuzat pe site-ul Zomato, adăugând că angajații start-up-ului verifică toate sistemele Zomato pentru a căuta alte posibile spargeri, notează Agerpres.
”Datele cardurilor dumneavoastră bancare de la Zomato sunt complet sigure, așa că nu trebuie să vă îngrijorați”, a adăugat Patidar. Utilizatorii care au fost victime ale pirateriei au fost dezabonați de la site și de la aplicație, iar parolele lor au fost modificate ‘‘ca măsură de precauție”, a adăugat el.
